lördag 20 augusti 2011

Sluta med denna misshandel!

Igår ringde jag till en Thomas, han är min handläggares chef på F-K.
Eftersom Isa aldrig svarar begripligt så ringde jag honom och hade en del frågon. Han svarade mig enkelt och begripligt. Först var han väl lite tyst, men sen pratade han på, hjälpte mig och var mycket trevlig. Tack, det uppskattar jag!

Min kropp fortsätter att misshandla mig, vi är riktiga ovänner.
Men så kom Signe hit, jag passade henne från 13.00- 21.00. Maja ger mig mycket glädje, och det gör lilla Signe också.
Våra små djur betyder mycket! Dom har en sådan charm, och sin egen personlighet.

Inatt var det åter kräftfiske. det blev endast 21 stycken.
Här är några av nattens fångst. Så stora har vi inte fiskat upp på många år. Kul att se att dom växt till sig. Annars så finns det mycket smått. Den största väger 116 gram och den näst största väger 128 gram. Den stora har ett mycket tunt skal, den andra har ett tjockt skal, det kan nog ha en viss betydelse på vikten. Dom andra har jag inte vägt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar