söndag 17 oktober 2021

Pizza buffé!

 Therese kom in i em, vi satt och pratade, sen fråga hon vad vi ska äta i kväll, och om det räcker till fyra personer till. Jag hade pizzadeg till Stefan och mig på jäsning sen i går, men visst går det att fixa till ännu mera pizzadeg. Sagt och gjort! Jag förberedde pizzadegen till sex pizzor. Sen fixade Therese, Christian och jag till alla våra pizzor. Stefan hade barnbarn mys. Mycket gott och trevligt! En pizza var med creme frache, pesto och svart kål. Jag smakade bara lite, den är ju för fet för mig, men den var god. Men så gott och trevligt. Bara älskar att umgås med våra älskade ungdomar och barnbarn!!

Vilka lyckokvällar vi har, Stefan och jag!

8 kommentarer:

  1. Mums! Hemgjord pizza! Och äta tillsammans med barnbarnen ! Underbart! Kram!

    SvaraRadera
  2. Längesen jag åt pizza nu, men det är bra mat som går att variera i det oändliga. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi gör nog pizza varannan månad, sen vi köpte pizza stenarna så har de hemmagjorda pizzorna blivet jätte goda, godare än köpe pizzor.

      Radera
  3. Jag köpte pizza som barnbarnet och jag åt sista kvällen han var hos mig senast. Gott, tyckte både han och jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysigt att lyxa till det. Så underbart med barnbarnen.

      Radera
  4. Hej Behöver du ett snabbt lånemeddelande till oss {remy.credit111@gmail.com} med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, privatlån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolidering Lån e.t.c. Vi har ett lån för dig Personliga lån (säkra och osäkra) företagslån (säkra och osäkra) konsolideringslån och många fler. Kontakta USA för mer information om lånerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem. kontakta oss via e -post: remy.credit111@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. NEJ!!!!! Jag behöver inte låna era pengar! Skäms på er att skicka dessa erbjudande! Behöver jag låna så tar jag kontakt med min bank. Det är inte lustigt att folk hamnar hos LYXFÄLLAN, då ni erbjuder lån på detta sätt!!

      Radera