fredag 15 januari 2021

En bra kombination!





 Jag har alltid tyckt om Ulf Lundell. Så i kväll så sitter jag och lyssnar/tittar på honom. Han är på TV’n just nu: givetvis så har jag något i mina händer.

Det är väldigt avkopplande. Sen har försökt att städa bort julen. Och det tar sin tid.

Elsa och jag har gått Aspelund, å vad hon njuter att få springa lös, sniffa hoppa och skutta!

Önskar er en trevlig helg! Den blir kall, åtminstone i morgon, just nu har vi -10 grader. 

På med underställ och raggisar, och njut av det härliga vädret, inte ofta vi har snö och minusgrader, så i morgon ska vi njuta av vintervädret och grilla korv!

2 kommentarer:

  1. Ulf Lundell är inte min favorit, men sticka gillar jag. Garnet du använder är mycket snyggt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är Järbo´s Raggigarn. Jag stickar dem till en granne.

      Radera