tisdag 29 december 2020

Misslyckades!

 Vi hade potatismos i kylen. Så jag tänkte att vi skulle äta potatisduchesse och till det skulle vi ha fisk.

Men ack vad jag bedrog mig. För då jag vispade ihop moset med ägget så blev moset för löst för att spritsa.

Jag fick lägga moset i en form.
Blev inte så vackert då jag la upp moset på ett fat.
Nja, fisken och salladen såg ju okej ut.
Jo, det smakade bra iallafall! 

Idag på morgonen kom Astrid och Melker in till oss. Stefan skulle precis köra ut till skogen, och jag skulle gå med Elsa, det blev ändrade planer, jag tog en kort runda med Elsa, och Stefan stannade hemma.  Inte tackar vi nej till en heldag med bb. 
Astrid planerade så bra att hon och Melker skulle äta lunch hos oss. Vilken fantastisk dag!!


2 kommentarer:

  1. Huvudsaken att moset smakade bra och jag tycker inte det ser så trist ut i form. God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det smakade bra, och det var ju det viktigaste.
      Önskar er också God fortsättning!

      Radera