tisdag 15 december 2020

Snart så börjar nedräkningen!

 Men vårt "höstväder" är det inte lätt att få någon julkänsla. Jag brukar vara färdig pyntad till Lucia. Men det är jag inte i år. Har lite på övervåningen kvar. Tänker att om vi använder julservisen så kanske den kan komma.

På face book kommer det nu många kedjebrev. Jag tycker inte om dem. 

Livet betyder mycket för mig. Jag tänket på alla mina nära ock kära, och alla mina vänner. Vi har besegrat cancern ett par gånger, jag tänker på våra älskade uppe i himmelen, jag kämpar på med alla mina sjukdomsdiagnoser. Vi har många olika krämpor och diagnoser i familjen som jag också tänker på.
Alla mina sjukdomsdiagnoser ska definitivt inte besegra, utan jag kämpar på.
Hur än livet ser ut, jag får många meddelande, typ kedjebrev,
Jag vidarebefordar inte dessa meddelande. Men jag tar del utav alla.
Jag läser givetvis alla era meddelande iallafall! 🤪

2 kommentarer:

  1. Hos mig har det varit julstämning hela december. Jag älskar julen och vill ha det "juligt" kring mig så länge det går. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tomtar, glögg eller julmusiken har inte hjälp mig till julstämning, hoppas att den kommer.

      Radera