fredag 24 februari 2017

Så passande!

Förra veckan fick jag ett reklamhäfte ifrån City Gross, där fanns en rabattkupong, 10% på ett helt köp under vecka 8. Det kom passande.
I går åkte jag in till Växjö, och Stefan kom och mötte upp mig på City Gross. Vi brukar i vanliga fall inte storhandla, utan handla vid behov.
Men igår storhandlade vi. Notan hamnade på 3000:- -10%. Smålänning som jag är så passade vi på.
Dagens väder har varit helt underbart, kanske aningen för kallt. Meteorologerna hade lovat fint väder. Så jag passade på, först handdukar och badlakanen, sen våra lakan, därefter tvättade en fintvätt. Och allt har torkat ute idag, så underbart.
Lite synd att jag redan hade bäddat i våra sängar, för jag trodde inte att lakanen skulle torka ute. 
Gick ett varv runt huset, tänkte sätta mig lite i lä, och njuta. Men det var för kallt. under rundvandringen fick jag se mina snödroppar som börjar komma fram.

Hoppas på en härlig helg!

4 kommentarer:

  1. Härligt när man kan torka tvätten ute. Man blir glad av både sol och snödroppar.
    Trevlig helg till er med.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snödroppar är ljuvliga blommor. Trevlig helg.

    SvaraRadera