tisdag 14 februari 2017

Alla Hjärtans dag ❤

Vilken härlig dag vi har haft idag, på alla hjärtans dag. Elsa och jag gick en runda på Aspelunnavägen idag, både på förmiddagen och på eftermiddagen. Vilken lycka för Elsa då hon fick springa lös.
Det var så soligt och vackert, jag var bara tvungen att ta kort på husen. Vi bor i det första.
I eftermiddag har jag suttit husväggen och lapat lite sol.
Jag tycker att det är viktigt att vårda varandra ömt i ett förhållande. Stefan och jag har vissa speciella dagar, då vi verkligen visar varandra vår kärlek. Alla Hjärtans dag är en speciell dag.
Idag kom Stefan hem med en underbart vacker blombukett till mig.
Hahaha, vilken romantiker jag är.... för jag hade köpt ett par gummistövlar till Stefan, men så hade jag middagen färdig då Stefan kom hem ifrån jobbet.
Ikväll blev det älgfilé, hasselbackspotatis och rödvinssås, givetvis så blev det ett glas rött till maten.
Nu har dagen gått mot sitt slut. Vi har firat Alla Hjärtans dag som vi brukar.
Nöjd med dagen så ska jag nu trilla i snarkelådan.

Natti-natti kära ni <3  

4 kommentarer:

  1. Så underbart det ser ut där du bor. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi trivs här på landet. Stefan är uppvuxen i det andra huset.

      Radera
  2. I detta härliga vädret måste man absolut gå ut och lapa lite sol.....helt fantastiskt. Lika skönt idag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gäller att njuta, så länge det varar.

      Radera