fredag 17 februari 2017

En bra dag!

Idag har Sofie varit ledig. Så Elsa och jag tog en tur in till Växjö. Kul att Fredrik var ledig, det är ju inte så ofta som jag träffar honom. 
Sofie och jag tog oss en tur upp till Grand Samarkand. Vi inhandlade lite, dock inget onödigt, om ni frågar mig.

Nu i vecka såg jag på Face book hur man kan locka håret med folie och plattång. 
Rulla upp lite hår, och göra ett folie-paket, där efter platta till paketet med plattången.
((Jag förstår inte bara hur Sofie ens kan tänka tanken att klippa av sitt hår))
Nu hade Sofie inte så mycket folie hemma, och så hade vi lite tidspress, så nästa gång så ska vi göra många små foliepaket, och verkligen låta hårpaketen svalna av
Vi blev verkligen nöjda med resultatet, tyvärr så tog jag inget kort då håret var ut  borstat.
Hade Sofie inte blivit nöjd så hade jag fått göra en inbakad fläta på henna. Men det gjordet jag inte.

Må väl utav helgen, och njut!


2 kommentarer:

  1. Det måste vara mycket jobb med att ha så långt hår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, hon brukar oftast ha det i en hästsvans, enkelt och smidigt.

      Radera