fredag 13 mars 2015

Kvalitets dag!

Mattes söta lilla Elsa vill ju kolla lite om det finns något gott på bordet. Hon vill ju stå där!
Igår åkte jag in till dotter i Växjö, strålande solsken hade vi, så fikat blev på hennes balkong.
Vi tog oss en promenad ner till stan, längs Storgatan växte dessa fina krokus.
Våren är så ljuvlig. 

Vilka ligister vi har fått till Linneryd
Nej det är inte alls roligt. Idag var dessa hastighets skyltarna vända. Igår natt försökte någon att göra inbrott i affären + att de fixade ett internetavbrott. Den gångna helgen så var det några som klottrade på skolväggen och buskörde på grusplanen och elljusspåret. 

Vad kommer här näst???
Jag har fortfarande inte återhämtat mig efter förra veckans göro. Så idag gör jag ingenting, eller jo, jag sitter ute i solen!

Trevlig helg, och njut!

2 kommentarer:

  1. Så söt Elsa är! Hon fick väl nåt gott när hon stod så fint? Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Varför måste folk sabotera!?
    Vad får dom ut av det?
    Jojo...idag blir det att sitta och sola. Det är det enda jag ska göra idag :)
    Kram!

    SvaraRadera