tisdag 4 februari 2014

Nästan vårkänslor!

 I söndags då dottern kom hem hade hon sina dukar med sig, den lila till soffbordet tyckte hon var för skrynklig i hörnen. Så jag stänkte den lite innan jag stärkte den, och sen nålade jag upp den.
 Dotterns röda och vinröda dukar tvättade jag, stärkte och nålade upp. Det är stor skillnad på dukarna då man nålar upp dem, än som innan då jag strök dem.
 Vi fick vinter, och det var så fint ute. Tyvärr så har snön börjat töa bort, som synes. Idag ställde jag mig på trappan och tog dessa korten över trädgården.
Det verkar nästan som om solen vill komma fram idag. Det är även vårluft ute. Morgonpromenaden var mycket skön idag.
Ha en bra dag, mina vänner!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är med dukarna, både stärka dem och nåla fast dem.
    Håller med dig att det är trist att snön försvann. Men våren är skön den med.
    Kram!

    SvaraRadera