måndag 17 juni 2013

Snälla personer i mig omgivning!


I torsdags kom mamma och hennes man hit på lunch, därefter körde vi till Tingsryd, jag behövde handla lite granna.
Sen på kvällen vandrade mannen och jag in till grannarna, deras flicka tog studenten. Även där inne  var det gott och trevligt. Nu är examen och student firandet färdigt.
Fredagen gick sin gilla gång, och jag gjorde ingenting. På kvällen var det inget bra alls på TV´n så jag la mig med en bok, och mannen rev färdigt väggen uppe i hallen.
Det var så skönt för att i lördags kunde jag städa upp i hallen.

Efter att ha vilat hela lördags eftermiddagen så vandrade jag ner till fotbollsplanen på kvällen. Det var allsång med Humbles orkester. Himla kul, och trevligt. Mannen fick jag inte med mig, för han har så mycket att göra på gården. Men jag var ju inte själv där nere.

I går då jag vaknade hade jag så ont i ländryggen och ner i vänstra benet, bäst som det var så bara vek sig benet på mig. Det fick bli en dag på soffan.
Samtal med läkaren idag igen, så nu ska jag öka ännu mera på vissa tabletter.

Jag har så ont att jag inte kan gå något nämnvärt. Ringde till en idag och tiggde skjuts till stickcafe´t.  Strax därefter ringer en annan till mig och undra om hon ska hämta mig.
Tack till er båda för att ni är så snälla och hjälper mig!

1 kommentar: