tisdag 8 januari 2013

Kalashelg!

Det har varit mycket nu en tid.
Den gångna helgen har vi varit på tre kalas.
Fredagskvällen var vi bjudna till dottern och sambon. Pojken fyllde 24 år på nyårsdagen. Där var även hans pappa med familj. Inte ofta vi träffa dom, så det var trevligt.
Lördagskvällen var vi hos min svägerska och svåger, tillsammans med svågerns bror och sambo, och våra vänner. Ännu ett trevligt kalas.
I söndags fyllde mannens mosters man 80 år, så då var vi bjudna till dom. Så mycket god mat. Även trevligt att träffa släkten, dvs mannens mostrar, morbror med respektive och mannens kusiner.
Visserligen så tär det på mig, slut i kropp och själ. Otroligt trött, värk i kroppen och magen är fortfarande bedrövlig. Snart måste jag nog göra något åt detta. Jag är väldigt trött på att ha ont i magen 24-7, och riktiga knip/kramp däremellan.
Trots alla mina toabesök så tror jag inte på skov, då jag inte är lös i magen, och ingen blod i avföringen.  Och jag har inte gått ner något i vikt. Har "bara" så förbaskat ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar