fredag 6 april 2012

GLAD PÅSK!

Då har vi kommit till Lång Fredagen. Den är inte så lång längre
Skärtorsdagen var lugn för mig och min man, ändrade på matlistan o grillade istället.
Det kom endast en liten påskgubbe till oss.
För övrigt så har veckan varit lugn, men mycket påfrestande för mig. Den har varit skit jobbig.
Jag har inte gjort något, men det är så frustrerande att ha så ont utan att ha gjort något.
När jag var i Växjö hos sjukgymnasten i onsdags så sa hon att hon trodde att edt är fibromyalgin som bråkar med mig. Hon satte sina nålar i öron, handleder, fotvrister och även en åvanpå handen. Jag-En nåldyna!
I eftermiddag har vi haft Signe-Bus hos oss. Det är skit kul när hon kommer!!!!!
Och i kväll har vi haft våra goda vänner här.
Jag tycker om att umgås med "B & J" Tyvärr så blir det inte så ofta.
Till förrätt åt vi tacorulle, drack tiqila och coronaöl. Huvudrätten bestod av fylld kalkonbaconlindad fläsk och kalkonfile med potatiskrocketter och gorgonsolasås. vidare blev det vaniljglass med chokladblåbär.
Vi har haft en mycket trevlig kväll! Värd att göra om.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en skön påsk, utan alltför mycket värk.
    Vad fint du gjort på din sida.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera