måndag 21 november 2011

Vi fortsätter att djävlas med varandra!

Kroppen var inte med mig i lördags. Jag tror nog att yrslen var värst.
Fast efter ett glas vin så vet jag inte om det var yrslen eller yrslen som jag kände av.
Följde iallafall med på festen, och det ångrar jag inte, vi hade skitkul!!
Tog det lungt med vinet, drack mest vatten.
Dansade inte heller så mycket, och definitivt ingen bugg.
Det blev en sen natt, så gårdagen var en göraingentingdag. Fast vi fick älgkött i gårkväll, så det var vi tvungna att packa.
Idag har jag haft besök av en god vän, mycket trevligt!
Och så skulle jag fortsätta där jag slutade igår, men jag tog tag i strykhögen istället, så just nu finns inget att skryka hos Karlssons.
Funderar på om jag nu skulle fortsätta att göra ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar