fredag 4 november 2011

Ljusstöpning!

Vaknade idag med mitt underbara huvud! Åå så underbart med denna huvudvärk ;-(
Det var bara att ringa återbud till mitt läkarbesök, och stanna kvar i min snarkelåda.
Som tur var så lättade djävulskapet, för vi skulle stöpa ljus idag.
Vi samlades hela tjejligan + pysen här hemma för att hjäpas åt allihopa med stöpning och matlagning. Min favoritSigneBus var också med!!
Min dag blev inte så mycket stöpning, det fick mor och syster göra, ungdomarna stod för matlagningen, faijta kyckling, och jag bara fanns.
Vi har haft en mycket trevlig dag. Ikväll åkte min svåger med min man hem, för att hämta hem min syster och systerdotter. När dom kom ifrån Växjö hade vi maten klar, bara till att äta. Det blev bakad potatis med räk och kycklingröra, gott.
Nu ska jag inta snarkelådan, så jag tyar med morgondagen, eller rättare sagt kvällen, för då fortsätter jag med symötesgänget. Ska bli kul!

Puss & Kram, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar