lördag 19 november 2011

Undra hur detta ska gå?

Jag hade en trevlig dag i torsdags, tyvärr så tyckte inte min kropp det. Vi var på Kosta Art Hotel och badade, jag får inte och kan inte simma bröstsim så jag simmade ryggsim i den stora basängen för att kunna kolla på konstutställningarna på bassängbotten. Vi gick även ut i det varma badet.
Sen i går var jag och fick öronakupunktur, jädra vad det gjorde ont igår.
Sjukgymnasten frågade vad jag hade gjort för kul, går inte att lura henne inte.
Tjejerna var med i Växjö så vi handlade lite också.
När jag sen kom hem var jag helt slut, funderade på att ringa återbud, vi var bjudna till Ingelstad.
Jag hade tänkt att köra, men kände att jag inte hade klarat det, våra goda vänner var också bjudna så dom körde. Jag mådde inte väl på hela kvällen, och detta djävulskap fortsätter idag.
Och vi som ska på fest i kväll..........
Jag ska köra till Tingsryd och hämta planka som vi ska äta på festen ikväll,så jag måste sova en stund så jag klarar av hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar