fredag 25 november 2011

Vad jag blir ledsen!

Varför ska mina tjejer behöva stå till svars för hela min sjukdomsbild?
Varför ska mina tjejer få ta del av vad du tycker att jag kan och borde göra?
Du vet ingenting om detta! Det är bättre att se om sitt egna hus, innan du går på mina tjejer.
Men du får gärna komma till mig så ska jag berätta för dig.
Är det baraför att jag inte vill prata sjukdomar? Det är nog ingen som vill höra hur jag mår jämt och ständigt. För jag mår aldrig bra, har alltid konstant värk. Detta är något som jag inte vill visa utåt, kanske tyvärr........ Och jag tror heller inte att du vill vet hur många gånger jag är på toan per dag, och sprutlackerar hela toastolen.........
Så jag tycker att du ska vara tyst och knipa käft.
Jag byter gärna med dig en vecka, ja eller kanske en dag, så får du se hur jag har det.
Du kan gärna få låna min dosett och ta mina mediciner under en vecka, jag skulle gärna slippa alla dessa piller.
Jag försöker att stoppa mina problem i en låda under sängen, sen kan jag gå på galej.
Jag kan vila en dag, och dagen efter går jag på fest, dricker vin, dansar och ha kul!........ MEN hur har jag det sen därefter?????? att jag är pall en vecka efter en rolig kväll, missunna du mig detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar