torsdag 3 november 2011

En ruggig novemberdag.

Igår var jag hos min sjukgymnast i Tingrsyd. Å vad det gjorde ont i både nacke och ländrygg.
Jag är fruktansvärt stel och stram, vilket också känns.
Därefter var jag hos dottern och Signe. Vi lunchade tillsammans, en av favoriträtterna-Kycklingföra i tortillasbröd, mums.
Idag ska jag försöka fortsätta att plocka fram och göra iordning inför ljusstöpningen, som snart drar i gång i dagar tre. Det är en kul tradition som vi hållt på med i många år. Fast förra året blev det inget, eftersom jag då stelopererade min nacke, och inte fick göra något.
Det som är så bra är att de olika gängen har varit med förut, så jag kan lugnt gå och lägga mig när jag behöver. Inget måste att jag är med. Eftersom det är jag som har alla grejerna och en bra plats att hålla till, så har det blivit att vi alltid är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar