lördag 1 april 2023

Det är gott med god mat!

 Som sagt så tömde jag frysen på logen. Men jag fick inte plast med all vassle i frysen som jag hade där. Så i torsdags bakade jag glutenfritt bröd till svärsonen. Han uppskattar detta. 

Idag hade fortfarande inte vasslen som stod kvar i frysen tinat, så jag bakade både vanligt bröd och glutenfritt bröd.

Då brödet svalnat så skivar jag upp allt bröd.

Det blev två glutenfria bröd, och två vanliga.

Ikväll lagade jag mat i air fryen. Bakad potatis, kycklingben till Stefan och kyckling röra till mig.


Det är gott med god mat!

2 kommentarer:

  1. Gott med god mat! Smart att skiva upp! Har aldrig funderat på det!Har ju en skärmaskin i källarförrådet...
    Airfryer har jag heller ingen erfarenhet av. Har sldrig sett någon..Får nog läsa på hur det funkar! Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera