torsdag 9 juli 2015

Nå väl, måndagen var ok, men..

Som jag brukar säga, så måste man hitta ljusglimtar, och glädjas med dem.
Måndagen var en glädjande dag, men tyvärr så stannade glädjen upp, likaså vädret.
Tisdagen låg jag pall. Dötrött med sömnproblem. Värken är bedrövlig i precis hela kroppen. Huvudvärken är nog värst.
Och ännu en hatisk biverkan av kortisonet, jag är full med utslag i hela ansiktet.
Vid lunch i går ringer dottern dy. F-N, hennes axel hade åter hoppat ur led . Istället för jobbet fick hon åka till akuten.
Ledsen och frustrerad så lyckades jag iallafall att städa nere. Jag var ju bara tvungen att göra något.
Mannen har burit upp dammsugaren, så vi får väl se om jag orkar städa uppe idag. Eftersom huvudvärken kommer ifrån nacken så hjälper inte alvedon.
Annars så har Elsa och jag det mysigt i sängen! Matte-Elsis-mys ❤️

1 kommentar:

  1. Ett djur är bättre än alla Florence Nightingales i hela världen. Jag saknar min lille Santos. Kram.

    SvaraRadera