onsdag 1 juli 2015

Både på gott och ont.

Jag tycker inte alls om kortison, jag avskyr det.
Enda fördelen är att mitt skov läker ut, och jag blir bra i magen.
Men för övrigt så!
För det första så blir jag så torr och äcklig i munnen, känns nästan som om någon tuggar skit i min mun.
För det andra så är jag så in i bängens trött, men har ändå sömnproblen.
För det tredje så är jag uppsvullen i ansiktet, mina ögon känns söndergråtna.
För det fjärde då ser jag höggravid ut, då min mage är helt uppsvullen.
För det femte så har jag nu på två veckor gått upp tre kilo.

Behöver jag förklara mer varför jag hatar kortisonet??

2 kommentarer:

  1. Jag förstår precis vad du menar och det är inget konstigt att du hatar den medicinen. Har själv lite erfarenhet av den. Men fördelen är ju att den hjälper lite, så det är som att välja mellan pest och kolera. Kram

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att önska dig en fortsatt skön SOMMAR!
    Kram från Anne-Lie

    SvaraRadera