söndag 3 juli 2011

Sommarfest!

Det kostar på att ha kul....
Igår hade vi den traditionella sommarfesten. Det är alltid lika trevligt att träffa byfolket.
Vi var 18 vuxna och 10 barn/ungdomar.
Var och en har sin matochdryck med sig, så det är inget besvär för någon.

I fredags natt åkte lillflickan till Magaluf, det blev då inte mycket sömn för mig, jag var ju uppe på natten och vinkade av henne, sen under deras resa till till Malmö ringde jag några gånger.
Resan gick bra, men väl framme i Magaluf så stampade hon på en glasbit.
Idag har hon varit hos läkare. Fått stelkrampssprutan och antibiotika. Ska tillbaka i morgon för omläggning.
Så tråkigt när sådant händer första dagen, nu blir det inget bad för henne denna veckan.
Och dom har över 30 grader varmt :-(

Djävulen är alltid med våran familj, känns det som.

Nu ska jag försöka att återhämta mig. Sova....Jag är inte återställd sen förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar