fredag 15 juli 2011

Semestertripp!

Igår åkte jag och min man tillsammans med våra vänner till Karlsborg.
Därifrån tog vi "färjan" på Göta Kanal till Töreboda, en mycket fin åktur. Väl framme så blev det buss tillbaka till Karlsborg, där vi hade bokat hotel.
Tyvärr så var inte hotelet det bästa, det hade haft sina fina dagar. Visst, det var inte skitigt eller äckligt, med slitet, restaurangen var stängd. Men vi hade sängar och frukosten var god.
Vi åt tailänsk mat på kvällen, mycket gott.
Idag åkte vi till Karlsborgs fästning, och gick en guidad tur, mycket intressant.
Innan vi åkte hem gick vi tillbaka till den tailänska resaurangen och åt lunchbuffen.
Vi har haft en härlig semestertripp tillsammans med vännerna.
Det jobbiga var att jag hade så ont i natt. Och idag innan vi gick rundturen på fästningen fick jag ont i bröstet, och värken strålar ut i vänsterarmen. JÄ..A SKIT!!

Nu är vi hemma, nöjda med resan. Så får vi se om det blir något mera i år. Eller vi bara ska vara hemma och mysa, jag och min man <3

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar