onsdag 27 juli 2011

Äppelträdet Filippa!

Det är intressant att se hur äppelträdet ändrar sig under åter som går. Jag har tänkt att ta kort varje månad på detta träd, men inte blivit färdig till det. Men jag tog oktober 2010, maj 2011. Dom kort la jag ut den 19 maj. Och så tog jag i går. Förhoppningsvis tar jag i augusti och september.
Något måste jag ju göra.
För idag har jag gjort ingenting, men hann inte bli färdig, så jag får nog fortsätta i morgon.
Om nu inte min värk sätter käppar i hjulet. För inatt har jag haft sådan värk, att jag inte ens kunde dansa.
Att dansa nattetid menar jag att jag har värk att jag vaknar, och försöker lägga mig tillrätta för att somna om. Det kan bli några turer. Prova ligga på högersida, gick inte, testar vänstersida, gick inte, hur är det på rygg, nähä provar magen, och så börjar vi om. Men nu har jag en djävulsk värk att jag inte ens kan vända mig. Det går inte i ord att beskriva. Visst har jag värktabletter, och visst tar jag dem, men jag vill inte ta förmycket av den varan. Dom är beroende framkallande. Ja, det är nakotika, inga roliga grejer ;-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar