tisdag 5 juli 2011

Semester och grilltider!

I söndags trillade jag i snarkelådan 21.30 sov hela natten fram till klockan 9.30. Vet inte när jag hade en sådan natt härlig natt.
Igår la jag mig 21.00, redan 02.00 vaknade jag och började dansa. Hela ryggen och båda knäna sitter i skruvstäd ;-(

Det går inte så bra för tjejen i Magaluf. Hon har fått utslag efter antibiotikan. Så nu får hon inte sola, inte bada, inte dansa, kan inte gå och kan inte festa. Allt detta var ju syftet med resan.
Hon har kollat möjligheterna om att åka hem, fast det verkar i nuläget som om hon ska stanna kvar.

Igår började min man sin semester, så vi körde till soptippen med en massa skräp. Och det var vi inte ensamma om.
Idag har vi lagt båten i sjön, sen var vi ute på en tur. Skulle även kolla så båtmotorn statade, och det gjorde den. Det var härligt ute på sjön!

Ikväll har farmor och farfar varit här och grillat med oss. Det blev grillfläskkotletter, kycklingfile och rishultskorv med råsrekta nypotatis och tre olika såser. Det var gott.

Nu är det kvällen, nattinatti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar