måndag 9 maj 2011

Öronakupunktur.

I dag har jag varit hos min sjukgymnast på smärtmottagningen, CLV.
Hon ger mig öronakupunktur, och jädra vad det gör ont.
Sätter hon en nål som inte känns så tar hon bort den för då gör den ingen nytta. Däremot när det gör döont så jag skriker och flyger i luften är hon nöjd.
Det är helt fantastisk, hon sätter en nål och jag skriker kan hon fråga om jag tex är dålig i magen- ja det är jag ju, helt otroligt. Nästa nål kan sen vara nacken osv...

En sjukgymnast bedriver även samtalsterapi. Mina vet det mesta om mig, båda två.
Jag berättar istort sett allt för dom. Det är mycket skönt att ha någon och ventilera, och bolla med.
Hon vet mitt samtal med F-K i fredags. Jag berättade för henne att jag vill att Rygginstitutet ska göra en egen grundlig utredning. Hon säger inte så mycket, men det verkade som om hon höll med mig. Tror jag, annars hade hon nog sagt att det, eftersom vi pratar så mycket om det mesta. Jag litar mycket på henne.

God Natt, Sov Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar