onsdag 11 maj 2011

Journalanteckningar.

Idag när jag är med min äldre dotter på hennes "djävuldag" = cellciftsdag ringer min telefon.
Det är ifrån Rygginstitutet i Växjö. På begäran av Försäkringskassan ska jag dit på utredning nästa vecka. Men dom har inget att gå på, för att dom får inte ta del av mina journalanteckningar, som hon sa som ringde.
Jag förklarade varför, att jag vill att dom ska göra en grundlig utredning, utan att läsa igenom innan utan bilda sig en uppfattning.
Detta hade dom aldrig varit med om förut. Men hur många kommer tillbaka dit, detta blir min tredje gång på de stället.
Varför läser inte F-K tidigare utredningar därifrån? Tror inte att dom kan gå tillbaka och läsa innantill.
Eller tror F-K att jag blivit piggare/friskare. Det blir man inte med mina diagnoser. Det är istället tvärom.

Nu blir det ryggläge en stund. Må Väl!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar