onsdag 4 maj 2011

Jag har fått svar utav två stycken partier på mitt senaste mail.
Där båda partierna meddelar att det har skett förändringar i sjukförsäkringen. SKÖNT!
Dom har fått ta del av hela min sjukdomsbild. Det känns skönt för mig att höra att dom, som jag anser att F-K är enkelspåriga och inte kan tyda reglerna på rätt sätt.
På nyheterna i gårkväll nämde dom att regeringen gett F-K bakläxa. heja, heja....

Detta är något som glädje mig!!

Från ett utav patierna som är snabba på att svara är det alltid en och samma person som skriver tillbaka. Det uppskattar jag verkligen. Hon har frågat om hon får ta med mina brev i kommande förhandlingar, och det är ju det som är vitsen. Det känns som att hon bry sig, eftersom svaren kommer bara någon dag. Det känns nästan som en brevvän!!
Visst jag vet att dom inte kan/får ta upp enskilda fall, men det handlar inte om det utan att dom ska veta hur vi som är långtidssjukskrivna.
Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar