tisdag 10 maj 2011

En arg läkare!!

En timme förtidigt ringer läkaren ifrån vc.
Det första han frågar är om jag har problem med Försäkringskassan, och det har jag.
Han blev riktigt arg på dom. Ville ha telefonnummret till min handläggare. skulle ringa dit nu.
Jag berättade om utredning på Ryggis, och iochförsig så kan det vara okej. Även han höll med mig om en fristående utredning, utan tidigare journaler.
Hans sekreterare ska skriva ut journalerna till mig, så är det bara att hämta dem.
Han kan inte förstå vad han ska skriva på #5. Tycker som jag att F-K borde kunna läsa innantill, gå tillbaka till tidigare läkarintyg.
Försäkringskassan borde läsa på om olika sjukdoms diagnoser och dess biverkningar/följdsjukdomar.

Mitt upp i allt djävelskap är jag så glad att jag har min underbara familj, dom betyder mycket!

Nu ska jag ut och njuta i solen! Ha en bra eftermiddag.

1 kommentar:

  1. Skönt att du har läkaren på din sida och att även han ringer FK!

    SvaraRadera