fredag 13 maj 2011

Justitieombudsmannen!

Jag har fått svar av ett av våra partier, ifrån mitt senate mail till dem.
Dom skrivet att dom har med sig mina mail i arbetet med sjukreform och välfärdsamhället.
Och det är ju det som är mitt syfte med mina mail till dem.
Jag vet mycket väl att de inte får gå in i enskilda fall. Det är inte heller min mening.
Min mening är enbart att de ska veta att dagens sjukreform inte fungerar. Och att vi med någon form av sjukdom blir illa behandlade av försäkringskassan.
Men jag fick informationen eller uppmaning,( det där är en tolkningsfråga,) att skriva till Justitieombudsmannen.
Har aldrig tänkt detta, men kanske ska göra det.
Måste bara samla ork, så kanske det blir av.
Fast det är ju inte mycket att skriva, bara att kopiera alla mina papper

Skål! Ha en trevlig fredagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar