torsdag 2 mars 2023

Det uppskattar jag!

Jag fortsätter med min terapi. Så nu är den andra traktor tröjan till Helmer färdig. 
Och jag är nöjd med mitt arbete.


Då jag fyllde 50 år fick jag en spa-resa av Stefan och ungdomarna. Covid kom i vägen så vi åkte inte förrän november 2020. Vi lämnade barnen hemma och åkte  till Falkenberg. Mycket trevligt.

Vi är så glada att vi har ungdomarna, och att vi kan umgås och ha trevligt med dem.

Stefan kan ibland vara mycket påhittig!
I julklapp 2021 fick jag ett paket med ett brev i.

Var inte alls svårt att välja mina medresenärer. Resan styrdes mot Lögnäs gård, utanför Laholm. 

I julklapp 2022 fick jag ett brev av ”tomten” Vi har planerat ”Astrid Lindgrens värld i Vimmerby.

Och jag ska ta med mig:
Finsnickaren-Christian
Energi tekniken-Fredrik
2 fröknar-Therese och Sofie
Ett mähä-Stefan
Dansant prinsessa-Astrid
Motorintresserad blivande polis-Melker
Verktygsgalen klätterapa-Helmer
Och lille skutt, fast jag tror att det är en flicka, så jag tar med mig lilla skuttande.
 Jo Helmer ska bli storebror i juni, så ”hon” måste ju också få åka med på vår resa.



4 kommentarer:

  1. Det här blev jag glad av. Tröjan är jättefin och presenterna är perfekta. Tack för dagens första leende.

    SvaraRadera
  2. Stickade sådana tröjor till killarna, då de var "små". Gissningsvis 1 och 3. Tyvärr inte mycket använda. Nu stickar jag till döttrarna i stället. Hade med en fin grön tröja till Johanna idag.
    Grattis till nya barnbarnet! Och vilka roliga presenter. Måste kolla upp hallandsgården. Kan vara något att besöka, då vi ändå.är i traktera.Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
  3. Tack! Hallandsgården, vad är det för något?

    SvaraRadera