torsdag 23 februari 2023

Lite jobbigt!

 Förra veckan kom svaret på Elsas bortopererade knölar. Den lilla på vänstra sidan var helt ofarlig. Så det vänstra juvret ska inte opereras bort. 

Knölarna på högra sidan var inte lika roliga. Tumörerna var cancer. Men förhoppningsvis så stannar det här. Tumörerna och juvret är borta. Nu gäller det att kolla henne så vi är observant på om det kommer nya.

Efter operationen fick Elsa en body. Men hon började slicka sig på bodyn. Så därför åkte även tratten på. Stackars lilla Elsa. Men jag låter henne vara utan body och tratt då jag har henne under uppsikt. Fast sen i går är hon utan tratten.

4 kommentarer:

  1. Hoppas att det inte förvärras! Jobbigt med tratt! Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gäller att känna igenom henne, och vara observant på hur hon beter sig, typ hosta och sluta äta bla.

      Radera
  2. Åh, jobbigt. Både för människorna och hunden. Nu får hon tillfriskna så livet blir som vanligt igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det jobbigt, fast jag mår nog sämre än Elsa. Hon är ju mitt allt, min lilla bebis. Men det är ju klart att barnbarnen, ungdomarna och Stefan betyder också mycket för mig.

      Radera