lördag 31 december 2022

Äntligen!

 I september började jag sticka på en traktortröja till Helmer. Men sen fick jag en massa beställningar på raggisar, så då pausade jag med tröjan. Stickar ju till en 2 åring, och Helmer är nu 1 1/2 år.

Nu är tröjan äntligen färdig. Hoppas att Helmer är lika nöjd som mormor Lisa är. Melker vill ha ett par raggisar med traktorer på. Har inget riktigt mönster på detta, men tror att jag ska få ett par fina traktor-raggisar ändå, har ju mönster på raggisar och på traktorer. 


Jag önskar er alla Ett Gott Slut & Ett Gott Nytt År!

7 kommentarer:

  1. Så fin tröja du har stickat!
    Här i Höör är dom rakettokiga!
    Treo klarade av raketerna bra ! Lite orolig var hon men jag låtsades som ingenting .Och då slutade hon att bry sig om raketerna och alla smällare!
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Elsa är jätte rädd då de smäller raketer. Hon låg jämte mig i soffan och skakade. Kram

      Radera
  2. Den tröjan gör nog succé hos mottagaren.
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan ju hoppas på det, för ha gillar kläder med traktorer på, pojke som han är. Önskar dig god fortsättning på det nya året! Kram

      Radera
  3. God fortsättning på det nya året!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fin! Stickade till killarna när de var små. För länge sedan urvuxna. Gott Nytt År! //Anna-Lena

    SvaraRadera
  5. Tack! Det är kul med sticket! Kram

    SvaraRadera