tisdag 14 september 2021

Jag har haft annat för mig!

 Vet inte riktigt vart tiden tar vägen. Den bara försvinner runt hörnet.

Jag har träffat Sofie och Helmer en del. De var hemma både i fredags och i lördags, de kom idag igen och efter lunch körde vi hem till deras. Då Stefan och Fredrik kommit ifrån jobbet, och vi hade ätit middag så åkte vi hem.
Ifredags kväll hade vi gäster, och i lördagskväll var vi bortbjudna. Med andra ord så har vi fullt upp mest hela tiden. Jag har en del aktiviteter även på vardagarna.  Vilken tur att det är roligheter som ger mig energi!


8 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Så fina solnedgångar har vi inte i Grimsås. Eller har jag inte kollat.
    Gott att ha fullt upp. Jag är inte alls förtjust i pensionärstillvaron.Man får hittepå något. Är rätt bra på det! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tyckte himlen var så fin så jag var bara tvungen att fota.
      Ibland så blir det lite för mycket, men barnbarnen förgyller verkligen mitt liv. Jag är sjukpensionär, så jag försöker att alltid hitta någon positivt att glädjas av.
      Kram!

      Radera
  2. Bra att du har att göra!
    SV..Vattengympa är mjukt för kroppen man behöver ju inte ta i!
    Jag har ju ett dåligt knä och rygg så jag tar det i min takt!
    Klart att vi ska bry oss om varandra!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man får göra vad man kan och orkar.

      Radera
  3. Man måste alltid försöka hitta på nåt kul varje dag. Det finns mycket att välja på om man bara funderar lite. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, och mitt sticke är bra tidsfördriv, min terapi.

      Radera
  4. Man ska ta vara på de Underbara stunderna som livet ger!
    Många jagar efter pengar!
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pengar är mycket, men inte allt!
      Ha en bra dag!

      Radera