lördag 7 december 2019

Nu är vi mätta och goa!

I kväll har vi varit på julbord!
Stefan jobbar på Hallabro elektriska, och i kväll har de bjudit på julbord på Ladan i Urshult.
För 30 år sedan då Stefan började jobba på Hallabro el, så var det en liten firma, då kände man alla anställda, eller åtminstone de flesta. Idag känner jag inte ens hälften, eller kanske en tiondel av alla. Men det är kul att träffas.
Okej, en del som var med ikväll kände jag inte igen, nästan lite pinsamt. Men vi ändras ju hela tiden.
HITS R US stod för musiken. Bra underhållning, eller hur,,,,? Roger och David, dessa killar har bra underhållning. De höll i musiken både på Therese och Sofies bröllop.
Nöjd med kvällen, mannen sover redan för länge sedan. Tyvärr så har jag inte varvat ner i kroppen.
PPhuuu...
Natti, natti.... Eller God morgon!!

2 kommentarer:

  1. Det blir inget julbord för min del i år. Jag får vänta till julafton här hemma. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi blev bjudna, annars så hade det inte blivit något för oss heller.

      Radera