måndag 4 november 2019

Bäst i test!

...och lite ”skitprat”.
Har man , som jag, en kronisk tarmsjukdom, morbus crohns, så vet man vad det innebär, många toalettbesök, typ 5-10-30 toalettbesök /dag. Och då blir man öm i baken.
Förut köpte jag alltid Lambi, men har kommit på att Fixa, vit är bäst.
Fixa har även natur, men det är på tok för hårt och rivit.
Det är även bra pris, 69:- för 18 rullar. Jag gör av med minst en rulle/dag.
För lite sedan då jag var på City cross så hade de extrapris på lambi med hjärtan på. Men fy, det köper jag inte igen. Trots att det är lambi, så är det väldigt hårt och rivigt.
Det gäller att kolla på vad man köper.
Söndertorkad i baken är inte kul.

2 kommentarer:

  1. Inte lätt det där med att veta hur något känns mot huden. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får känna sig fram. Vi är ju olika, och tycker olika. Men här är vi överens.

      Radera