torsdag 22 februari 2018

Stckars mitt lilla hjärta!

Igår låg jag och tittade på skidor, då det kommer en jätte ledsen liten tjej.
Det var Therese och Astrid som kom, och Astrid hade kräkt ner hela sig i bilen.
Det var bara att ställa Astrid i badkaret, av med kläderna, en snabbdusch därefter fick hon bada med mycket vatten som hon säger.
Efter badet var Astrid pigg och glad, så det var nog bara lite åksjuka.
Therese tog hand om bilbarnstolen, av med klädslen, och sen torka/tvätta i alla skrymsen och hål.
Tvättmaskinen gick varm. Klädslen till bilbarnstolen hann att torka lagom tills de skulle åka hem på kvällen.

Det är alltid roligt med lite besök.
Idag kom en god vän till mig på besök. Alltid lika kul att träffa henne, tyvärr så blir det inte så ofta.
Tiden bara springer iväg då man har trevligt.

Vecka 8, och sportlov. Det är så härligt, för vi har minusgrader och åter snö.
Astrid och jag var ute med pulkan igår, och ikväll har Stefan och jag plockat fram snowracen, fär väl se om Astrid gillar den.

2 kommentarer:

  1. Sista dagen på sportlovet idag. Oj vad tiden rusar iväg. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att ni har haft Rasmus hos er.

      Radera