onsdag 14 februari 2018

Alla Hjärtans dag!

Idag hade jag åter ett välbehövligt besök hos sjukgymnasten.
Hon märkte att jag gjort något annat än det vanliga, har ju lagt upp de nya gardinerna som jag köpt. Men jag måste göra något för mitt välbefinnande ibland.
Därefter tog jag en fika hos mamma och hennes man, innan de körde hem mig. Jag tyckte att de kunde äta lunch med mig. det blev  tortillas-pizza. Gott tycker jag, det tyckte mamma o Erno också
Anne-Louice Lisa Karlssons foto.
Jag är så glad och tacksam att jag har mamma och hennes man. De ställer alltid upp och hjälper mig i alla väder. Tack min älskade lilla mamma och Erno, Älskar er.

Idag kom Stefan hem med en fin blomma till lilla frun. Elsa gillade också blomman.
Anne-Louice Lisa Karlssons foto.
Och som vanligt så har vi på alla hjärtans dag ätit Goe-middag,dvs oxfile med potatisrosor och svampsås, till detta blev det ett glas rött.
 Anne-Louice Lisa Karlssons foto.   Anne-Louice Lisa Karlssons foto.
Önskar er alla en fin dag! Och god fortsättning på all framtid!

2 kommentarer:

  1. Vi brukar inte fira Alla hjärtans dag på något speciellt vis. Det är ingen tradition i vår familj. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tar varje tillfällen att fira, alla hjärtan, morsdag, vår bröllopsdag, farsdag, födelsedagar mm

      Radera