fredag 15 september 2017

Ännu inget lugn!

Jag har tänkt att lugnet ska komma till mig. Men väntar lite till på det.
Astrid har varit sjuk, dålig i magen, så i onsdags morgon åkte jag ner till Tingsryd. Var hos Astrid hela dagen, så Therese o Christian kunde jobba.

Igår hade Sofie och jag bestämt att jag skulle komma in till henne.

Mina gamla skor har gjort sitt. Vi åkte upp till Ecco, jag skulle ha likadana som mina gamla. Bara av en tillfällighet så provade jag skorna, storleken 39, som jag alltid köpt var för stora, provar 38, och de var perfekta.
När jag kom hem mätte jag de gamla mot de nya. St 39 är lika stora som de nya st 38. Lustigt, varför har Ecco ändrat på sina storlekar??

Idag har jag en "Att göra ingenting"-dag.
Det är för mig välbehövligt!
Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Jag har märkt att en del klädstorlekar inte heller stämmer även om det är samma markering i dem. Det är inte för att jag lagt på mig extra vikt, för när jag lägger plaggen ovanpå varandra och mäter så är det skillnad. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Bra skor är ett måste...men det kostar ju en del.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera