söndag 1 november 2015

Fasiken vad jag är less!

Jag är så tacksam att jag får åka till Jönköping på behandling, och att den hjälper mig. Värken i ländryggen och ner i benen har verkligen ändrat sig så jag har kunnat minska på smärtlindringen.
Men fasen, det är ju inte den enda värken jag har. Min värk i nacke, axlar och bröstrygg är vedervärdig . Så pillren som jag lyckades minska ner på, har jag fått öka upp med. Trött och lessen, det är jag de.
Man skulle nästan kunna tro att jag har en bebis i min säng, med tanke på gosedjuren.
Elsa brukar ta med sig något gosedjur upp ibland. Vad gör väl det, Elsa vill ju det.
Idag har vi varit hos svärmor på middag, då vi kom hem stod det en fin azalea på trappan, tack Mats och Eva, klart att man hjälper grannarna.

Trött och less, så ska jag nu sova 😴

2 kommentarer:

  1. Elsa har en hel liten leksaksfilial i din säng. Hon är för gó. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, Elsa betyder mycket för mig.

    SvaraRadera