lördag 12 september 2015

Färdigkalasad!

Igår hade jag mitt sista kalas för denna födelsedag.
Hade min fina nyinköpta klänning på mig. Bara älskar dem. Köpte först en svart.
Men ångrade mig att jag inte köpte den gräddvita också.
Men den ligger nu i tvättmaskinen, så jag kan inte visa den gräddvita i helbild.

Tycker att det är trevligt att träffas, umgås med nära och kära, och vid födelsedagar så blir det ju av.
Vi blev 14 personer, och 8 personer hade annat för sig, och kunde inte komma.
Tyvärr så blev jag halvdålig på kvällen. Hade gjort nutellatårta till kaffet, och den får inte jag äta men tog en liten bit utav den iallafall, och så tog jag lite baylis att skåla med. Bärpajen är ett gränsfall om jag tål. Jag fick inte magkramp eller frossa, men jissus vilka diarréer jag hade ett par timmar, började strax efter vi druckit kaffe. J-----A Skit.
 Vi hade tagit in ett bord ifrån logen, så vi kunde duka långbord till oss alla
 Jag bara vägrar att duka till någon vid soffbordet, eftersom jag själv inte kan sitta där och äta.
 Idag har vi haft det stillsamt. Diskat undan alla glas, för det blir ju en heldel.

Från det ena till det andra, har har jag grubblat färdigt, och lagt det trista vid sidan om. Nu är det nya tag som gäller, och jag vandrar vidare.

Ha en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Jättesnygg klänning! Tycker du gjorde rätt som köpte båda två. Det är absolut trevligare om alla sitter vid samma bord. Kram

    SvaraRadera