fredag 26 augusti 2011

Misshandlad inatt igen!

Jag och min kropp är riktiga ovänner. Och jag blir misshandlad av min kropp, tyvärr så kan jag inte ge igen.
Inatt var jag tvungen att stiga upp klockan 4.00, det gick bara inte att ligga kvar.
Så jag fixade frukost och hämtade smålandsposten.
Klockan 5.30 gick jag och la mig igen.
På vägen in till Växjö, satt jag och funderade på när problemen började i ländryggen. Jag kom fram till att det började för ca 1½ årsedan. Tror att det började efter att jag halkade omkull. Jag sökte på Vårdcentralen förra sommaren, men läkaren trodde att det skulle bli bättre när jag opererat min nacke. Det kanske lugnade sig lite. För att nu dra igång ordentligt. Som tur är så finns inget skrivet i mina läkarintyg.
Jag får inte vara sjukskriven för mina problem som stå i läkarintyget, men allt annat går bra. Jag har ju fortfarande samma problem som innan, fast det i ländryggen är djävligast nu. Jag tror att min nya medicin hjälper mot värken i nacke och bröstrygg, men inte ett skit i ländryggen.

När lillflickan och jag kom hem från Växjö hade vi besök. svärsonen höll på att laga lunch till oss. och den andra dottern passade Maja och Signe.
Tack för idag mina ungdomar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar