söndag 28 augusti 2011

Jobbiga nätter!

Efter vår lilla trevliga tillställning, gick jag en liten runda med Maja. Kom ändå ganska tidigt i säng.
Men strax efter 23.30 började det åska och blixtra. Det var bara att stiga upp och dra ut sladdar till tv´n, datorn och telefon. Maja är mycket åskrädd så hon följde med upp till husses säng.
01.30 eller om det var 02.30 väckte Maja mig, hon behövde ut och bajsa. Stackars hund, undra vad det är med henne??? Inatt har åskan, Maja och värken hållt mig vaken.
Det är ju inte bara så att lägga mig och somna om bums, det tar lite tid innan jag lagt kroppen tillrätta i sängen så jag kan somna.
Önskar att jag någon gång skulle kunna vara smärtfri, men icke.
Det blev inte sent igår, men Gud vad trött jag är i dag. Maja och jag har sovit på soffan, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar