söndag 24 juli 2011

Trött igen ;-(

Det var tur att jag sov i går på em.
Vi hade en mycket trevlig kväll. Jag säger Tack till våra gäster.

Idag ringde först den ena dotter kl. 9.00 och väckte mig, kl 10.00 ringde den andra dotter och väckte mig. Hon sa då att hon, sambon och valpen Signe skulle komma hem.
Så det var bara att stiga upp. SKITTRÖTT.....
Dom åt lunch här hemma med oss. Signe och Maja busade. Å så go hon är det lilla livet!

I eftermiddag har jag fortsatt att sova på soffan. Men är fortfarande sjukt trött.
Undra hur jag igentligen mår????
Jag börjar nästan tro att det inte är okej med mig. Men jag ska ta mina prover på tisdag, tror jag.
Ikväll kommer först pojkvännen och sen i natt kommer den arbetande dotter hem. Hon körde till Kosta i fredags eftermiddag och sovit däruppe två nätter. Hon jobbar fred. 16-00, lörd. 10-00, sönd. 10-00 så det är ingen mening att köra hem, när dom har övernattningslägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar