torsdag 21 juli 2011

Nedräkning!

Igår var det åter dax för djävuldag. Min man var med dotter. Det var cellgift 6 a. Nu återstår det 5 cellgiftsdagar, ska bli underbart när hon fått 8 b.
Kvar är 6b, 7a, 7b, 8a, 8b, ja, så heter behandlingarna utav cellgiftet. Dvs. 1a och 1b är en behandling och en behandling är i 4 veckor. Alltså får hon cellgift varannan vecka.
Jag bara längtar tills det är över!

Idag har jag varit med dottern i Älmhult.
Hon har köpt hund, så vi hämtade valpen Signe, en Shih tzu/Lasa apso.
Oooo så söt. Hon kan behöva något att göra då dagarna är jobbiga, trista och hemska. Men en liten hund blir tillvaron mycket lättare, trots arbetet med en hund. Men min dotter är helt fantastisk, trots hennes hemska behandling. Jag beundrar henne med hennes styrka!
Tänk.... nu är jag "mormor" och mormor får skämma bort....... hmmm... eller inte......?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar