lördag 9 juli 2011

Semesterfirarna ;-)

Vet inte vad som hände igår kväll, men jag snubblade. Inatt har jag haft sådan värk i hela ryggen och nacken så jag har inte kunnat vända mig. Det är ungefär somm innan jag var hos sjukgymnasten för ett på veckor sen.
Vilken tur att jag ska tillbaka till henne på onsdag.

I eftermiddag kom några kompisar till oss på fika. Vi planerade en liten semestertripp ihop. Hoppas nu bara att den blir av.

Nu ikväll har dottern kommit hem ifrån Magaluf. Skönt! Hon har haft det både ock......
Det är inte lätt att vara i ett främmande land och bli skadad, och inte kunna hänga på kompisarna som vanligt, utan vara begränsad. Men hon har blivit lite mera erfaren på detta sätt. Så hennes resa har varit både uppochner, med många blandade känslor.

Ha nu en trevlig lördagskväll! Det har vi. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar