tisdag 26 juli 2011

Tingsryds marknad!

Idag fick jag stiga upp klockan 6.00, för att hinna bli färdig med morgonbestyret.
Äta frukost, morgonpormenaden med Maja, tvätta - klä- och sminka mig, äta frukost igen, och slutligen ta den sista sprutten. Och däremellan måste jag hinna till toan ca 5-8-10 gånger. Det tar sin tid...
Sjukgymnasten jobbar på med min eländiga nacke-rygg. Den är så stel, stram och öm. Tänk att hon kunde säga mig vad jag har den osynliga kniven. Efter hennes behandling så är jag uppmjukad, det känns skönt!
Tack för idag!!
Efter sjukgymnasten gick jag till vårdcentralen för att ta mina prover, som jag skulle ha tagit för två veckorsen.
Tog en runda på marknaden, skulle köpa en ål. Köpte även teflongrillgaller och godisremmar.

Var tvungen att besöka dottern och Signe också. Å jag skulle också vilja ha en sådan bebis. Men jag har ju Maja och Lotta! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar