lördag 11 juni 2011

PINGSTAFTON!

Lördagen den 30 maj 1998 var pingstafton, då jag och min man gifte oss.Vi firar våran bröllopsdag, men på pingstafton brukar vi festa till det lite också. Vi är bortbjudna ikväll, så till lunch åt vi kalkonfile med rödvinssås och nypotatis. Skulle varit gott med ett glas rött till det, men jag var sugen på en kall öl.

Livet hade varit lite roligare om jag varit vän med min kropp. Har ont i varenda led i hela kroppen, magen är helt urballad och har varit det i över en månad, springer på toa hela tiden och har dösvårt att äta, och nu har den underbara yrslen kommit tillbaka. Låg på soffan och blev så yr att jag trodde jag skulle trilla omkull, fast jag redan låg ner.
Jag vet inte vilket som är värst- värken,- yrslen,- magen,- eller matproblemen.
Jag blir bara så jä...a trött på allt.......

Nu ska jag och min man gå till våra grannar, det ska bli trevligt.
Asså, vi har kanon bra grannar, tycker jag!

Ha en trevlig lördagskväll!
Må väl!

.........Ja ha nu är vi hemkomna ifrån våra goa grannar, så nu mår jag "nästan" väl
Ska borsta tanden och sen trilla i snarkelådan!!!  nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar