torsdag 23 juni 2011

Nu är det postat!

Det finns nog inte många människor som vill vara hemma, inte vill jag det iallafall.
Hade jag orkat så hade jag arbetat. Men nu är det så att jag inte är vän med min kropp, tyvärr!
Inte nog med all värk och magproblematik, utan jag har stora problem med försäkringskassan.
Men inte ska vi låta F-K behandla oss hur som helst.
Nej, jag ska kämpa så länge jag orkar!
Idag har jag postat brevet till Justitsieombudsmannen.
 Det var ingen liten pappersbunt.
Nu är det bara att vänta och se vad som händer.

Jag skrev en insändare i SMP för lite sen, där jag kritiserade min handläggare.
Jag fick ganska omgående svar av områdeschefen, där han beklagade det inträffade.

Fortsättning lär följa...........

Glad Midsommar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar