torsdag 16 juni 2011

Biverkningar!

Jag har börjat med min nya medicin. Det känns som om den gör lite nytta, tror jag. Jag sover iallafall bättre nu, fast jag har fortfarande mycket värk.
Men sen är det ju dessa unerbara biverkningar.....
Denna yrsel, som jag har i vanliga fall också, har nu blivit värre.
Jag visst inte idag om jag skulle klara att köra till Tingsryd, jag hade tid hos min sjukgymnas i Tingsryd.
Det är tufft, magen är helt urballad, yrslen och sen värken på det........
Nåja, sluta att gnälla nu.
Men det som är så skönt att skriva av sig är att ingen kan säga att jag gnäller.
För om det är någon som tycker det så är det bara att sluta att läsa.
Jag skriver mycket för min egen skull.

Idag var jag först hos mitt ena hjärtan, därefter körde jag till sjukgymnasten, sen var jag hos mamma och hennes man på en kopp te. Dagen goda gärning.
Nu väntar jag på familjen som ska komma hem, så vi kan äta kvällsmat.
Det blir jordgubbar med mjölk och grillad korv med bröd. Det är riktig sommarmat, tycker jag!
Det stod i SMP igår att vi äter ca 3 liter jordgubbar/ person, jag har nog ätit minst 8 liter hittills i år. Så jädra gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar